Arbejdsmiljøgrupperne

Arbejdsledere

    • Annika Hvithamar, institutleder (formand)
    • Tim Møller Jørgensen, administrationschef

Arbejdsmiljørepræsentanter

    • Frank Sejersen, lektor (på Strandgade)
    • June Dahy, studielektor
    • Peter Helge Christiansen (TAP)

Sekretær

    • Ann Neumann (TAP)

Arbejdsmiljørepræsentanternes primære arbejdsopgaver:

    • Rådgivning af ledelsen i arbejdsmiljøspørgsmål
    • Prioritering og udarbejdelse af handleplaner i APV (Arbejdspladsvurdering) og de årlige trivsels- og tilfredshedsmålinger
    • Deltage i planlægning og vurdering af konsekvenser ved omlægninger og byggesager
    • Kontrol med arbejdsmiljøet i hverdagen.
    • Medvirke til at anmelde ulykker og analysere årsager til arbejdsulykker samt forebyggelse af skader
    • Informere medarbejderne om arbejdsmiljøet på arbejdspladsen