Case-baseret undervisning: et overset værktøj for klassiske humanistiske fag
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Case-baseret undervisning : et overset værktøj for klassiske humanistiske fag. / Hvithamar, Annika; Schaffalitzky de Muckadell, Caroline.
In: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Vol. 8, No. 14, 2013, p. 41-50.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Hvithamar, A & Schaffalitzky de Muckadell, C 2013, 'Case-baseret undervisning: et overset værktøj for klassiske humanistiske fag', Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, vol. 8, no. 14, pp. 41-50. <http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/dut/article/view/7829/6658>
APA
Hvithamar, A., & Schaffalitzky de Muckadell, C. (2013). Case-baseret undervisning: et overset værktøj for klassiske humanistiske fag. Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, 8(14), 41-50. http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/dut/article/view/7829/6658
Vancouver
Hvithamar A, Schaffalitzky de Muckadell C. Case-baseret undervisning: et overset værktøj for klassiske humanistiske fag. Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 2013;8(14):41-50.
Author
Bibtex
@article{5bb7e6868222400c8628bf4f010c3b6a,
title = "Case-baseret undervisning: et overset v{\ae}rkt{\o}j for klassiske humanistiske fag",
author = "Annika Hvithamar and {Schaffalitzky de Muckadell}, Caroline",
note = "Dansk universitetsp{\ae}dagogisk tidsskrift online ISSN-nummer: 2245-1374",
year = "2013",
language = "Dansk",
volume = "8",
pages = "41--50",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "14",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Case-baseret undervisning
T2 - et overset værktøj for klassiske humanistiske fag
AU - Hvithamar, Annika
AU - Schaffalitzky de Muckadell, Caroline
N1 - Dansk universitetspædagogisk tidsskrift online ISSN-nummer: 2245-1374
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 8
SP - 41
EP - 50
JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
SN - 1901-5089
IS - 14
ER -
ID: 106152120