Tea Sindbæk Andersen
Lektor
Institut for Tværkulturelle og Regionale Studier
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
Why would you use a Fascist greeting to celebrate a football victory? Discussing historical revisionism and genocide memory with Danish high school teenagers
Andersen, Tea Sindbæk & Eisner, T. K. V., 2021, Engaging with Historical Traumas: Experiential Learning and Pedagogies of Resilience. Močnik, N., Duijzings, G., Meretoja, H. & Njeresa Beti, B. (red.). Routledge, s. 17-31 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 37525806
Flest downloads
-
2465
downloads
Første Verdenskrig som erindring i Bosnien, Kroatien og Serbien: fra jugoslaviske til nationale fortællinger
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2154
downloads
Die Vergangenheit nationalisieren: Kroatien, Serbien und Bosnien schreiben die gemeinsame Geschichte des Socialistischen Jugoslawien neu
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
658
downloads
Between Transnationalism and Localization: The Pan-European TV Miniseries 14 - Diaries of the Great War
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet