Trine Brox
Lektor - forfremmelsesprogrammet
Institut for Tværkulturelle og Regionale Studier
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-1158-7826
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2020
- Udgivet
Introduction: Buddhist Encounters with Global Market Economy and Consumer Society
Brox, Trine & Williams-Oerberg, E. L., 2020, Buddhism and Business: Merit, Material Wealth and Morality in the Global Market Economy. Brox, T. & Williams-Oerberg, E. (red.). University of Hawaii Press, s. 1-21 21 s. (Contemporary Buddhism Series).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 11221
Flest downloads
-
551
downloads
Tibetan Culture as the Battlefield: How the Term 'Tibetan Culture' is Utilized as a Political Strategy
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet -
463
downloads
Tibetan Minzu Market: The Intersection of Ethnicity and Commodity
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
252
downloads
The Aura of Buddhist Material Objects in the Age of Mass-production
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet